Selamat Hari Raya Aidiladha :)

5/11/2011



Assalamualaikum

Selamat Hari Raya Aidiladha. Mesti ada yang balik kampung kan? Kalau balik tu hati2 lah ye. Semoga perjalanan korang dirahmati Allah. Insya-Allah. 

Eisya tak balik Kuching. Eisya beraya kat kampung halaman ni je. Setiap kali raya haji, Eisya beraya kat kampung halaman je. Kan raya sehari je. 

So, korang dah buat persiapan ke untuk raya esok (6/11/2011) ? Kalau dah tu bagus lah. Kalau yang belum atau tak tu tak pe. Beraya ala kadar je pun ok gak. Kan?

Haha. Eisya ni pun belum ada persiapan lagi. Baru balik dari Sibu. Beraya ala kadar je. Ok gak. Em. Satu yang Eisya sedih. Eisya tak dapat nak beraya bersama family kandung Esya.

Tak pa lah. Eisya just dapat berdoa je wat mereka. So, Eisya nak out dulu. Semoga di hari mulia esok korang diredhai Allah. 

Amin~ 

Selamat Hari Raya Aidiladha dari Eisya sekeluarga.





AidilAdha Pictures, Images and Photos





2 comments:

smilenajah93 berkata...

salam aidiladha :)

~ieda~ berkata...

salam aidiladha juga ^_^

 

Template by Web Hosting Reviews

SEMUANYA MILIK MR.MRS DEBO@2014
Tiny Kaoani